Juuh. Meinasin pitää väliviikon punnauksessa,kun tuntuu että on menny niin surkeesti,mutta enpäs luistanukkaan vaan menin ja "tuomio" oli kiva: -800 grammaa  yes- yes- yes -yes!!!!

Yhteensä 4 kg!!!!

uujeea. Tän päivän syöminkejä en nyt jaksa laittaa tähän, pakko mennä nukkuu, mutta oon tyytyväinen itteeni ja inspiroi kyllä ihan mukavasti tuo pudotus. Mä tosiaan meinasin, etten mee tänää ollenkaa puntarille.Olin aamulla laittanu yhdet housut jalkaan, mistä mulla on toiset samanlaiset kokoa xxl ja nää tän päivän housut oli xl ja nää kiristi hiukan enemmän.Vähän sillee et on epämukava olo. (pakko laittaa, ku ne isommat oli vauvan puklussa) Oli koko päivä tosiaan sellanen olo, ettei oo mitään voinu mennä ,ku housutkin puristaa. En ees kaupungille ottanu sitä korttia mukaan, mihkä ne merkkaa painon,koska uskoin etten mee puntariin,mutta jostain syystä en antanu itteni lintsata. Ja se palkittiin tuollasella määrällä (kahdella Floorapaketillisella) rasvaa pois mun kropasta....Toivottavasti rasvaa.

 

Tsemppiä mulle oikee isosti ,niin ja kaikille lukijoille myös,ketkä sitä semppausta tartteekin ;)