Ei jumalauta kun on ihminen tyhmä!!!!

 Mä en voi käsittää mistä mä saisin sen mahdottoman hyvän otteen tuolta niskasta, jotta saan tän syömisen kuriin. Tänä ihan mahotonta mässäilyä.

Tai, oikeestaan, jos alkkis hakee syitä juomiselleen, mulla on nyt tähän syömiseen : PMS

Wikipedia sanoo näin : Premenstruaalisen oireyhtymään kuuluu vaihtelevasti erilaisia oireita. Usein kuitenkin pinnalla ovat erilaiset psyykkiset oireet kuten stressinsietokyvyn, libidon ja mielialan lasku. Lisäksi todetaan hikoilua, päänsärkyä, rintojen arkuutta ja kipeytymistä sekä yleistä turvotusta. Oireet voivat alkaa ilmetä jo pian ovulaation jälkeen, useammin kuitenkin vasta alle viikkoa ennen kuukautisia. Lisäksi esimerkiksi partneri saattaa havaita oireiston ennen kuin oireilija itse.

----

Joo, jos vaikka oliskin tuollanen. Turvotus on ihan kauhee ja mässyttää urakalla. Mieliala ihan maassa ja muutenkin kaikki ärsyttää.

Pitikin cittarissa olla irtokarkit 3,99 kg. Tulihan niitä ostettua "Miehelle" yli kilo... Ei se mies ees kerkeny syömään niitä paljoa viikonloppuna ja nyt taas reissussa ja se kippo on täällä kotona... Ja kun siellä kipossa on kaikkea mitä minä valitsin siihen pussiin, eli mun herkkuja... Ja kaks kaljaakin kittasin kun ahmin karkkia sen micropopcornipussin jälkeen...Siinä on teille! Nih. Oikeen esikuva! Onneks kukaan ei kaiketi kato musta mallia...

Juu, jos taas huomenna koittas olla tiukempi. Yli sataa näytti vaaka taas illalla, en aamulla muistanu käydä, ennenku puin päälle. Huomenna koitan muistaa.

Hapankorppua ja näkkäriä ja teetä...siinä mun ruokavalio loppuelämäks.