Näinhän se näkyy nousen vaan :(

 

Aamupaino tänään 99,3

Olen nyt jo muutamana iltana ottanu itteäni niskasta kiinni ja ollu menemättä keittiöön hakemaan mitään syötävää, ainoastaan olen juonu joko light- limua taikka vettä. Ja sen meinaan pitää . Liikuntaa olen myös lisänny ja kun Mieskin tuossa innostui kuntoaan kohottamaan, niin jotenkin se tuntuu yhteiseltä asialta , vaikka eri juttuja tehään. Se käy lenkillä ja minä uimassa. Teen vatsalihaksia tuossa koneessa (minkä joskus tilasin ostoskanavalta) ja Mies tekee lattialla, perinteisesti.

Kävelin tänän tosi reippasti puolisen kilometriä, mutta niin reippaasti menin, et hikoilin, hengästyin ja jaloissa tuntu. Olisin varmaan jatkanu, mutta kun meinasin kahteen otteeseen liukastua, kun tuota lunta tuli yli tarpeen, aattelin etten nyt halua sentään loukkaantua :) Joten olin tyytyväinen siihenkin reippaaseen menoon.

Tänään tuli postissa kutsu painonvartijoihin, kun ei ole tullu käytyä... Potuttaa kun nostivat hintaaa niin paljon, ni ei paljon innosta. Eikä rahallisesti oikee mahiksia joka keskiviikko mennä.

 

Mutta, mikä tärkeintä mulla on pieni into päällä ! Varsinkin tähän iltasyömättömyyteen ja siihen olen tyytyväinen.Koitan ylläpitää, että seiskan jlk ei mitään EI-nestemäistä suuhun.