Kiitos kaikille kannustamisesta, joka sanaa koitan ajatella tunteella. Sillä tavalla että tiedän tän olevan muillekin helkkarin vaikeeta ja vaikeempaa.

Tosin jotkut onnistuu ??? Mitä niillä on paremmin ku mulla taikka miten voi jonkun toisen itsekuri olla niin vakaa,ettei tee mieli kahvipullaa *huoh*

Armoton kahviolo ja pullaa.Meinasin jo alkaa joulutorttuja väsää, mutta nyt on ruodussa pysyttävä, koska en eilenkään antanu periks.

Kyselin meinaa jo mieheltänikin että mitä se on  mieltä, jos en menekään enää vartijoihin...Se vaan  siihen ,että se on ihan mun oma asia. Kun mainitsin, että jos nyt lopetan tän, niin saa kattella mua lopunelämääni tän näkösenä. Mies siihen; Hälle se on aivan sama, miltä mä näytän, kohan saa olla mun kanssa.Ja edelleen on kuulemma mun oma juttu tää koko homma.

Arvelin tosiaan, että nyt en jaksa enää. Haluun elää ilman rajotuksia. Tai jos menen ens viikolla, se taas tuntu huijaukselta , koska sillon annan itteleni luvan mässää. Ja se on suorastaan ittensä pettämistä.

Menin painonvartijoihin. Ja tulos oli +600g. Ei enempää??? Taisin kuitenkin olla asiaan aika tyytyväinen. Niin oli tätsy punnaajakin. Kun kerroin etten ihan ruodussa ole ollu. sano että aika hyvin kuitenkin kun ei tämän enempää.

Ens viikolla alkaa uus ohjelma, mikä on kuulemma vieläkin helpompaa kuin tämä . Innolla oottaen ens viikkoon.

Tää päivä on menny ihan okei, se kahvipulla mitä kaupassa nälkäsenä himosin jäi sinne kauppaan. Itsekuri velkam päk!!!!